Wajah Baru Blog Cik Nurfarah.

Assalamualaikum, salam Jumaat kepada pembaca sekalian.


Cee tengok blog I ada perubahan tak??

Hehehe...dengan rasminya aku merasmikan doodle baru ku yang di tempah khas dari Kerana manisnya epal.
KOrang jangan curikk doodle aku tau, saman kang baru tau, kalau nak pi tempah sendiri tauuu..

Sebenarnya aku sangat suka dengan doodle beliau, sangat cun tau.
Kat blog ni aku tak ubah 100% cuma 60% je, malas woo nak mengadap template ni..so ubah yang perlu je seperti:

-header
-footer
-besarkan saiz template
-kotak sidebar

Untuk banner dan watermark, malas lagi nak deco..nantilah kalau rajin dan datang mood design sebab cik tesis tu sangat pening mau settlekan.


 


Inilah doodle aku..cun kan?? copyright protected tau..jangan curiikkk..kang kita lempang laju-laju kang hehehe..


dan header ringkas aku created semalam.


kononnya aku duk kat taman sambil berblog dan membuat tesis lerr tu..ambil mood la katakan :)


 

Sebenarnya nak ubah template tapi tak ada masa nak main coding sekarang ni..nak mengadap benda ni bukannya kejapkan..lamaaaa so save time for my tesis. Tapi blog tak boleh kasi habukk walaupun mau lappy ni sentiasa berhabukk fuhh fuhh fuhhh...(berterbangan habuk kacang tanah I makan tadi) hehehe..


Yang pasti pink tetap pink okey! sebab aku pencinta tegar pink..hijau-hijau tu sebagai complemintari color..kang jadi rabun pink plak asyik pink di mana-mana kannn.

Template aku kasi besar punya saiz agar mata korang tidak juling nak baca blog aku..puass nak negokkk gambar ye dakk?

Ok banyak misi yang belum selesai...baii korang! happy hujung minggu nanti..aku terperap di bilik je dengan cik tesis :'(






11 comments

  1. comelnya doodle tu..kerana manisnya epal yg masok tb tu kan..heee

    ReplyDelete
  2. cantiknyer blog ni... pink pulak tu :)

    ReplyDelete
  3. wahh..cantik nye doodle baru Farah nie..cute sangat..:)

    ReplyDelete
  4. btmbah comei lgi lar beLog dia nie.. hohoho

    ReplyDelete
  5. heheh, tengss tempah doodle dr blog kerana manisnya epal.. ^^

    ReplyDelete
  6. dear, asal doodle yg kat header tu, nmpak campenyek sikit?compare tu yg original.

    ReplyDelete
  7. @cik Dil

    ye ke? hehe ni tak boleh jadikk maybe silap ejas kat fb..buat ngah ngantuk2 hehe..

    ReplyDelete
  8. Cantik cantik! Kalau cikbulat punya design pun cantik jugak~

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH