Bling Bling Cover yang Cute!

Assalamualaikum,

Selamat hari Sabtu. Hari ni terperuk di bilik je. Tak keluar pun. Cuma memotivasikan diri nak settle kan segala kerja yang bertimbun tu. Hari ni terajin nak update belog ni, banyak benda nak update untuk tatapan reader tercinta tapi tengok mood aku la. Mata pun megantuk je ni sebab bumi Bangi turun salji. Hahahaha.. Ok, nak share about bling bling cover yang sangat cute. Ter adore pada benda alah tu. Menyebabkan aku terblingkan case handphone HTC aku tu.


Aku tak coverkan semua case tu cuma separuh je.


Suka bling bling pink tapi tengok pearl white ni lagi meyerlah..lagi pun case aku warna putih. Tak nak terus lekat kat handphone, kot terguris or bling tercabut dah tak cun lagi :)


 Kat tepi lappy letak ikan buntal seekor.

Cover depan lappy letak pink rose sekuntum :) sweet kan :)


Mula-mula nak beli bling jenis macam ni tapi tak nak korbankan case original handphoneku.

Haissshhh sangat comel pinky ni.


Sangat cute cik hello kitty ni. :)


Terasa nak hias lappy macam ni tapi nanti tercabut dah tak cun lagikk.

Tips: Inginkan bling bling anda nampak lagi berbling? Letakkan cecair polish nail warna transparent di bling bling anda. Bling2 akan lebih cantik dan berkilat serta tahan lama.

3 comments

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH